شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام

۴۲۸ بازديد

حذف فالوور

 

افزایش روز به روز کاربران اینستاگرام باعث شده تعداد کاربران در اینستاگرام افزایش پیدا کند و در این بین نیز کاربرانی پیدا میشوند که از اینستاگرام خداحافظی میکنند و یا فعالیت شان کم میشود و به نوعی میتوان این اکانت ها را فیک نامید. خب در بین فالوور و فالوینگ های شما جه تعداد اکانت فیک میتواند وجود داشته باشد اگر شما این اکانت ها را شناسایی میکنید نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام به چه صورت میباشد یا اگر از یک اکانت خاص خوشتان نمیاید و میخواهید این اکانت در فالوور و فالووینگ های شما جایی نداشته باشد باید چه کار کنید به همین دلیل امروز میخواهیم نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام را برایتان توضبح دهیم.

 

 

تفاوت فالوور و فالووینگ !

قبل از آموزش اصلی موضوع امروز، باید تفاوت این دو اصل را بدانید

 

 

فالوور :

افرادی که شما را دنبال میکنند و در زمان انشتار پست و یا استوری و .... از طرف اکانت شما، مشاهده میکنند و در صورت خواست خودشان عکس العمل نشان میدهند حال این عکس العمل میتواند منجر به لایک کردن پست شما توسط آن ها بینجامد و یا فعالیت های دیگر مثل ارسال نظرات (کامنت) و...

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

 

 

فالووینگ:

اکانت ها و یا افرادی که شما آن ها را دنبال میکنید و در صورت انتشار پست و یا استوری و... از طرف آن ها، شما مشاهده خواهید کرد و در پی آن میتوانید آن پست ها را لایک و یا کامنت گذاری و... کنید.

 

 

 

 

حذف فالووینگ در اینستاگرام :

همانطور که در قسمت بالاتر توضیح دادیم فالووینگ ها یعنی اکانت هایی که شما آن ها را دنبال میکنید شاید از روی علاقه آن ها را فالو کرده اید و شاید بر اساس دلایل دیگر اما اگر میخواهید آن ها را به هر دلیلی آنفالو کنید میتوانید از دو راه پیش رو انجام دهید و اقدام به حذف following های خود کرده باشید.

 

 

آنفالو کردن :

اگر دیگر نمیخواهید اکانتی را در اینستاگرام دنبال کنید کافی ایست وارد بخش following های پیج خود شده و اکانت مربوطه را یافته و سپس آیکون سفید رنگ following را لمس کنید و بعد از باز شدن یک کادر دیگر گزینه unfollow را انتخاب کنید تا به این ترتیب اکانت مد نظر آنفالو شده و یکی از اعضای فالوینگ های شما کم میشود اما اگر میخواهید حذف فالووینگ گسترده ای انجام دهید میتوانید از ربات های اینستاگرام و مورد اطمنیانی چون ربات اینستاگرام اینبو استفاده کنید تا روزانه بالای 900 فالووینگ شما را پاک کند.

 

بلاک کردن :

یکی از راه هایی که میتوانید فالووینگ های خود را پاک کنید بلاک کردن اکانت های مربوطه میباشد همچنین بلاک کردن در اینستاگرام باعث میشود تا شما پست ها و استوری ها و... اکانت بلاک شده را دیگر مشاهده نکنید یا به قولی اثری از آن پیج را دیگر در اینستاگرام مشاهده نخواهید کرد پس اگر از اکانت خاصی خوشتان نمی آید میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید هم آن اکانت را محروم از رصد فعالیت های خود رد اینستاگرام کنید و هم فعالیت های آن اکانت را در اینستاگرام مشاهده نکنید.

حذف فالوور

 

 

 

حذف فالوور در اینستاگرام :

خب تا اینجا ما با چگونگی حذف فالووینگ در اینستاگرام آشنا شدیم اما اگر در بین فالوور های شما یعنی اکانت هایی که پیج شما را دنبال میکنند بخواهید افرادی را از لیست follower هایتان پاک کنید یا باید مثل آموزش قبل آن اکانت را بلاک کنید تا هم آن عاجز از مشاهده پست و استوری شما باشد و هم شما اما اگر شما میخواهید فقط یک اکانت و یا اکانت های خاصی را فقط از لیست فالوور هایتان پاک کنید کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_  وارد بخش follower هایتان شده و بعد از یافتن اکانت مد نظر برای حذف فالوور در اینستاگرام آیکون سه نقطه را لمس کنید.

2_ بعد از لمس برایتان کادری باز میشود و شما باید گزینه remove را انتخاب کنید.

حذف فالوور

 

 

 

فیلم آموزشی نحوه حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
01:43
 
 

 

 

 

گفتگو در مورد حذف فالوور و فالووینگ در اینستاگرام

 

 

جمع بندی

با انجام این مراحل شما میتوانید به راحتی اکانت هایی را در بخش فالوور و فالووینگ هایتا را حذف کرده، حال حذف فالوور در اینستاگرام میتواند دلایل خاصی داشته باشد مثلا قصد شما از این کار میتواند حذف اکانت های فیک از لیست فالوور هایتان باشد و یا مثل من که نمیخواهید فرد خاصی پست های شما را ببنید. در نظر بگیرید پیجی دارید و آن را پرایوت یا همان قفل کرده اید تا به این ترتیب فقط افراد خاصی که شما میخواهید فعالیت هایتان را مشاهده کنند ببینند در این بین به اشتباه یکی از درخواست های فالو شدن تان (request) را تایید میکنید، یا پیج تان را بعد ها پرایوت کرده اید و حال میخواهید فقط برخی از فالوور هایتان حذف شود چاره چیست؟ به راحتی میتوانید با استفاده از راه حل های توصیه شده اقدام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.